LOS EXÁMENES DE TODAS LAS ASIGNATURAS PENDIENTES PERTENECIENTES A TODOS LOS NIVELES Y A TODAS LAS ASIGNATURAS RELATIVAS AL DEPARTAMENTO DE DIBUJO SE REALIZARÁ EL DÍA 21 DE MARZO A LAS 14:00H. EN EL AULA DE DIBUJO 01.

LOS ALUMNOS SE PRESENTARÁN CON EL MATERIAL ADECUADO A SU ASIGNATURA Y CON LAS ACTIVIDADES PREVIAS EN CASO DE QUE ASÍ SE LE HAYA REQUERIDO.

Benvinguts al departament d'Arts

Curs acadèmic 2015/2016_Curso academico 2015/2016_Academic years 2015/2016

Els membres del departament d'Arts treballem amb l'objectiu d'ajudar a desenvolupar les capacitats dels nostres alumnes. Estes capacitats, a vegades més evidents i a vegades en estat latent, necessiten del coneixement tècnic e històric, de la constància i la pràctica activa, de la reflexió madura o de la prova-error, i d'un ambient adequat amb el qual arribar a un enriquiment personal, cultural, i en molts casos, en un futur no molt llunyà, professional.

Los miembros del departamento de artes trabajamos con el objetivo de ayudar a desarrollar las capacidades de nuestros alumnos. Estas capacidades, a veces evidentes y a veces en estado latente, necesitan del conocimiento técnico e histórico, de la constancia y de la práctica activa, de la reflexión madura o de la prueba-error, y de un ambiente adecuado con el cual llegar a un enriquecimiento personal, cultural, y en un futuro próximo, profesional.

Art department members work with the aim of help and encourage students to develope their abilities. These abilities, sometimes obvious and others latent, need of the technical and historical knowledge, need perseverance and active practice. They also need mature reflection or to explore the trial-error process, and a appropiate environment to reach a personal, cultural, and in a more or less short term, profesional enrichment.

XII CONCURS FOTOGRAFIA KARIBÚ 2015

Felicitem a tots els alumnes participants al concurs de fotografia KARIBÚ per l'alta qualitat de les seues obres. Dels sis finalistes a nivell nacional, quatre d'ells són alumnes de l'IES Broch i Llop:

• Arantxa Saborit (1er Batxillerat d'Arts)
  • Esther Garí (1er Batxillerat d'Arts)
  • Joan Endrino (1er Batxillerat d'Arts)
  • Angela Blanco (1er ESO 02)

El 25 d'Abril es lliuraràn els tres premis dins del XII SIMPOSIUM INTERNACIONAL 2015 DE NATURALEZA Y FOTOGRAFIA EDC Natura Fundacó Omacha, a l'Auditori Municipal de Vila-Real. Molta sort!

PROFESSORS

Melquiades Cutanda

Maria Carmen Gaspar

Amparo Muñoz

Beatriz Pascual

Carmen Pesudo (cap de departament)

BLOCS

Artenblog
Bloc de Dibuix Artístic.

1PQPIrepro Blog dels alumnes de 1rPQPI Reprografia. 2013/2014.

Q-ART Bloc de 4t ESO. EPV.

Integr-Art
Bloc del PI 2011/2012