CURS 2017-18

BENVINGUTS A BIOLOGIA I GEOLOGIA.

Aquesta és la secció del departament de biologia i geologia.

Ací trobareu informació sobre les activitats que realitza el nostre departament que esperem que siguen del vostre interés.

Si voleu, navegueu pels nostres enllaços.

TAULER D'ANUNCIS

GEOLODIA 2018

En la nostra província: SERRA D'IRTA

Dissabte 12 de maig 2018.

Geolodia en Espanya

Coordinadors:

Andrés Santos Cubedo i Sergi Meseguer Costa.

Moltes gràcies als dos.

XIV JORNADES DE CIÈNCIES DE LA TERRA

Els dies 23 i 24 de febrer 2018 podrem assistir a les Jornades de Ciències de la Terra al planetari de Castelló.

Com ja sabeu, es tracta d'unes conferències centrades en la Geologia.

Sergi Meseguer ens ha facilitat més informació ací.

11 DE FEBRER

El dia 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Xiquetes en la Ciència.

Coneixes el nom d'algunes dones científiques?

Els nostres alumnes han exposat en els corredors del centre els seus treballs sobre científíques nacionals i internacionals.

ESTANYS D'ALMENARA 2018

Alumnes del nostre centre van visitar aquest mes de febrer de 2018 els Estanys d'Almenara i les Coves de Sant josep de la Vall d'Uixó.

En Almenara vam conèixer aquest paratge natural destacant el seu interés tant des del punt de vista de la geologia com de l'ecologia.

En la Vall vam aprofundir en els aspectes de geologia (modelat càrstic) i culturals.

SENYOR DARWIN ¡QUINA GRAN IDEA!

Aquest mes de febrer de 2018 hem tingut durant dues setmanes en el nostre centre l'exposició de la Universitat de València

"Senor Darwin, quina gran idea"

A partir de la informació continguda en els 20 cartells de l'exposició els nostres alumnes han treballat l'evolució.

LES  CÈL·LULES EN EL BROCH

Els alumnes de primer d'ESO coordinats per Sabrina Valiente, professora de Biologia i Geologia, han fet unes maquetes xulíssimes de cèl·lules animals i vegetals.

El treball realitzat està exposat en el passadís principal del nostre centre .

ABRIL  2017

ELS DINOSAURIS DE CASTELLÓ

PROMOCIÓ DE LA CULTURA CIENTÍFICA

DIVULGACIÓ DEL PATRIMONI PALEONTOLÒGIC

PROJECTE VILA-REAL - CINCTORRES

ANA, UN JACIMENT VIU

Excavacions

GRUP GUIX

El dia 28  de març  alumnes de 4t d'ESO del nostre centre van gaudir d'una conferència sobre els dinosauris en la província de Castelló, a càrrec de a paleontòloga Begoña Poza .

El 4 d'abril vam visitar amb aquests alumnes Cinctorres i el jaciment Anna. Ens va guiar en aquesta visita Vicent Ginés i Andrés Santos.

Volem agrair des del nostre departament l'atenció de Begoña, Vicent i Andrés amb els nostres alumnes i la seua feina en la divulgació de la ciència.

ABRIL 2017

VISITA A L'HOSPITAL DE LA PLANA

Alumnes de segon de batxillerat de Ciències visiten l'Hospital de la Plana

+CIÈNCIA 2017