LLATÍ I AFINS

BENVINGUTS AL DEPARTAMENT DE LLATÍ.

EL MEU NOM ÉS MERCEDES GRACIÁ BROCH.
SÒC LA CAP DE DEPARTAMENT DE LLATÍ I EL MEU DIA I  HORARI
D´ATENCIÓ ALS PARES DURANT EL CURS 2015-2016
ÉS  DIMARTS DE 11'20 A 12'15H.
EN AQUEST ESPAI TROBAREU INFORMACIÓ SOBRE QUI SOM I QUÈ FEM.
ESPEREM VOS SIGUEN D´UTILITAT.

Notícies

EL CURS 2015-2016 JA ESTÀ EN MARXA I DES DEL DEPARTAMENT DE LLATÍ DE L'IES BROCH I LLOP VOLEM DEIXAR CONSTÀNCIA DELS PROJECTES I ACTIVITATS PREVISTOS PER AL PRESENT CURS ESCOLAR.

DURANT LA PRIMERA AVALUACIÓ TENIM PREVISTA  UNA ACTIVITAT EXTRAESCOLAR: EN EL MES DE NOVEMBRE HEM RESERVAT PLACES A LA DOMUS BAEBIA DE SAGUNT PER PARTICPAR EN DOS TALLERS DIDÀCTICS OFERITS PER LES COMPANYES ENCARREGADES D'AQUESTA AULA DIDÀCTICA. L'ACTIVITAT S'OFEREIX ALS ALUMNES DE QUART D'ESO I PRIMER DE BATXILLERAT I ELS DOS CURSOS PASSATS VAM ANAR AMB 40 ALUMNES QUE APRENEN I DISFRUTEN AMB ELS TALLERS.

ACÍ TENIU UN ENLLAÇ A LA PÀGINA DE LA DOMUS BAEBIA PER A QUE PUGUEU VORE EN QUE CONSISTEIX.

PER A LA TERCERA AVALUACIÓ RESERVEM UN DIA D'ASSISTÈNCIA AL TEATRE DE SAGUNT DINS LA SETMANA DE LUDI SAGUNTINI. NORMALMENT HI HA DUES REPRESENTACIONS TEATRALS : UNA TRAGÈDIA CLÀSSICA PEL MATÍ I UNA COMEDIA DE VESPRADA. SE'LS AVISARÀ ALS ALUMNES I ES FARÀ ARRIBAR ALS PARES FULL D'INFORMACIÓ DE TOTES LES ACTIVITATS QUE ES PENSEN DUR A TERME.

ASSIGNATURES DEL DEPARTAMENT

EL DEPARTAMENT DE LLATÍ IMPARTEIX CLASSE DE LLENGUA LLATINA EN QUART D'ESO I PRIMER I SEGON DE BATXILLERAT.
A MÉS EN SEGON DE BATXILLERAT OFEREIX L'OPTATIVA DE REFERENTS CLÀSSICS.

EL BLOC DELS ALUMNES DE FONAMENTS LÈXICS

ATENEA O MINERVA

Al principio

EL BLOG DE REFERENTS DEL CURS 2013-2014

NUEVE MÁS UNA MUSAS ES EL NOMBRE DEL BLOG CON EL QUE TRABAJAN LAS ALUMNAS DEL CURSO 2013-2014.

DESDE LA IMAGEN PUEDES ACCEDER A ÉL.

LAS MUSAS