DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES

GUANYADORS!

Hem guanyat l'XI edició dels Problemes a l'Esprint de març de 2012 en la categoria del 1r cicle d'ESO.

Enhorabona i fins la següent edició!

CURSA DE NADAL 2011

Gran representació del departament de matemàtiques.

"TRONCHO Y PONCHO" I LES POTÈNCIES

CALENDARI MATEMÀTIC

El grup de fotografia de l'ABEAM (Associació de Barcelona per a l'Estudi i Aprenentatge de les Matemàtiques) ha elaborat aquest interessant calendari del curs 2011-2012 a partir de fotos enviades per al concurs.

ESTALMAT 2011

El passat dissabte 4 de juny, Roger Arnau, alumne de 1r d'ESO B del nostre centre, es va presentar a la prova de selecció per al curs ESTALMAT 2011-2013. Aquest prova se celebra cada any simultàniament a Castelló, València i Alacant, i en resulten selecionats els millors 25 xiquets.

Roger ha estat seleccionat. Enhorabona! Tens per davant dos anys de gaudir de l'apassionant món de les matemàtiques!

OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2011

El passat 21 de maig es va celebrar la fase provincial de l'Olimpíada matemàtica a l'IES Llombai de Borriana. Va ser un dia perfecte: solet, emoció, rivalitat sana, bona paella i, sobretot, 400 xiquets gaudint de les matemàtiques.

Van participar 10 alumnes del nostre centre: Alba Alventosa, Pasqual Artero, Roger Arnau, Carlos Basiero, Noèlia Rejano, Andrea Ayén, Álvaro Goterris, Jaume Usó, Gemma Adsuara i Cristina Cortell.

Tres d'ells van resultar guanyadors: Álvaro Goterris i Jaume Usó de 2nA, i Roger Arnau de 1rB. Tots tres passen a la fase autonòmica que se celebrarà en el Complex Educatiu de Xest el cap de setmana de l'11 i 12 de juny.

Gràcies a tots per participar, i enhorabona i molta sort als guanyadors!

GUANYADORS ............................. FOTOS

PREMIS TROBADA MATEMÀTICA 2011

Álvaro Goterris, alumne de 2n ESO A, ha quedat tercer classificat. Enhorabona a ell i a la resta de participants. L'any que ve més!

Resultats prova Cangur 2011

Ja podeu consultar els resultats de la prova Cangur 2011 celebrada a Borriana.

Enhorabona a totes i a tots i gràcies per la vostra participació.

Us esperem a la prova Cangur 2012!

Nivell 1

Nivell 2

Nivell 3

Trobada matemàtica 2011

El passat 16 d'abril, 6 alumnes del nostre centre (Álvaro Goterris, Roger Arnau, Alba Alventosa, Noèlia Rejano, Álvaro Martínez i Àlex Rizea) van participar en la VI Trobada matemàtica a l'Alcora.

Proves Cangur 2011

El passat 24 de març, 28 alumnes de l'IES Broch i Llop van participar en les proves Cangur 2011 a Borriana, a l'IES Jaume I. Tot va anar molt bé i vam passar el matí resolent problemes de matemàtiques xulíssims.

Tindrem alguna guanyadora o guanyador? D'ací a unes setmanes ho sabrem!

Conjectura de Nash

Una matemàtica i un matemàtic espanyols han demostrat la conjectura de Nash (John Nash, matemàtic en el qual està basada la pel·lícula "Una ment meravellosa"). Enhorabona a tots dos!

TAULER D'ANUNCIS CURS 2014-2015

Olimpíada matemàtica (desembre de 2014)

Copa Cangur (gener de 2015)

Problemes a l'esprint 2n cicle d'ESO (dimecres 28 de gener de 2015)

Problemes a l'esprint 1r cicle d'ESO (dimecres 25 de febrer de 2015)

Prova Canguret (dimecres 4 de març de 2015)

Trobada matemàtica de l'Alcora (dissabte de 2015)

Prova Cangur (dijous 26 de març de 2015)

Olimpíada matemàtica ESO (dissabte 9 de maig de 2015)

SCRATCH

Aprén a fer programes per resoldre problemes de matemàtiques. És gratuït, té una interfície senzilla i està disponible en la nostra llengua. Els resultats són sorprenents.

AULA VIRTUAL matemàtiques