CURS 2015-16

¡Bienvenidos al Departamento de Tecnología del Broch i Llop!

Benvinguts a la nova pàgina web del Departament de Tecnologia de l'IES Broch i Llop!

Recordeu, la tecnologia és la ciència més la tècnica!

Visita als Tallers de la UJI

Els alumnes de les assignatures de Tecnologia Industrial I (1r de Batxillerat) de l'IES Broch i Llop van realitzar unes pràctiques dels Graus en Enginyeria Mecànica, Elèctrica i en Tecnologies Industrials el 20 de gener de 2015 a la Universitat Jaume I (Castelló).

Tauler d'anuncis

Ací pots veure algunes activitats dutes a terme durant passats cursos escolars.

Visita als tallers de la UV 2012

Els alumnes de 4t d'ESO 01 van visitar els tallers de Tecnologia Industrial de la Universitat de València el 15 de gener. Va ser molt interessant!

El gusto de investigar 2012

Un grup de 4t ESO A de l'IES Broch i Llop ha participat (i guanyat el premi a la millor presentació oral!) en el concurs organitzat pel CEFIRE i la UJI "El gusto de investigar 2012". Han sigut Andrea Bellés, José Pascual Beltrán, Cristina Cortell i Fernando Navarro, i han realitzat un interessantíssim treball d'investigació sobre l'aprofitament de l'energia mecànica en els amortiguadors (per exemple, en una bici) per a generar energia elèctrica.

Enhorabona pel premi!

Pots saber més en: https://sites.google.com/site/elgustodeinvestigar/curso-2011-2012

Visita a UBE

El dimecres dia 6 d'abril vam visitar UBE, planta química de fabricació de plàstics de Castelló, amb els 4ts d'ESO, PDC i el 1er de Batxillerat (opció Tecnologia Industrial I). Mira la següent presentació sobre aquesta interessant visita: http://issuu.com/aranchage/docs/visita_a_ube

Visita a l'exposició "Tecnorevolució" de La Caixa

El 22 de març els grups de 1r d'ESO A i B i el grup de 2n d'ESO A van visitar l'exposició "Tecnorrevolución" de la Fundació La Caixa, que va estar situada en la Plaça Major de Vila-real del 17 al 27 de març. Van conèixer les noves tecnologies (nanotecnologia, biotecnologia, les TICs i les ciències cognitives), així com la seua interconnexió. Va ser molt interessant!

Visita als tallers de la CAC

El 23 de març els alumnes de 3r d'ESO van assitir a dos tallers interactius en la Ciutat de les Arts i les Ciències en València: el taller estudi de TV, on van simular un informatiu, i el taller de Robòtica, on van aprendre a programar robots.

Visita dels alumnes de Batxillerat a la UJI

Els alumnes de les assignatures de Tecnologia Industrial I i II (1r i 2n de Batxillerat) de l'IES Broch i Llop van realitzar unes pràctiques dels Graus en Enginyeria Mecànica, Elèctrica i en Tecnologies Industrials l'1 i 2 de febrer de 2011 a la Universitat Jaume I (Castelló).

Ací teniu un enllaç amb una presentació sobre aquesta visita:

Professors del Departament 2015/2016

Ana Peris

Juanlu Vicent (Cap de Departament)

Arancha Gómez

Projectes

En la següent pàgina pots veure alguns dels últims projectes d'aquest curs (NOU!) i també del curs passat.