NOVETATS

PREMIS CIUTAT DE CARCAIXENT 2015

Elena Hernández Alcaraz, alumna de 3r d''ESO del programa d'enriquiment curricular ha guanyat el segon premi de narrativa curta Soleriestruch "Ciutat de Carcaixent", amb l'obra  L'univers es queda xicotet" . El premi es va entregar en la biblioteca de la població, en un acte amenizat  per  tres músics i la veu d'una soprano, el passat  5 de maig .

Felicitats, Elena !

PREMIS SAMBORI

Tres alumnes del programa d'enriquiment curricular han estat guardonats en els premis Sambori pels seus contes en valencià. Es tracta de Marina Nebot García, Elena Ríos Cantavella , de 3r ESO i d' Andreu López Avinent, de 2n ESO. El jurat ha valorat la qualitat literària dels nostres alumnes.

L'acte d'entrega va tindre lloc a l'Auditori de Vila-real el passat 27 de març de 2015. A la cerimònia van assistir premiats, nombrosos familiars , professorat, representants de la institució i autoritats locals. El saló estava de gom a gom i vam poder gaudir d'una representació teatral i d'una actuació musical a càrrec dels més menuts.

Enhorabona als tres !

Departamento de Castellano.

El lunes 30 de marzo los alumnos de 1º del programa de enriquecimiento curricular visitarán el puerto de Castellón. Esta visita se enmarca dentro del proyecto de investigación en el que participan los alumnos y que tiene como objeto de estudio el mar y las profesiones relacionadas con él. El proyecto surgió a raíz de la lectura en clase de la obra La isla del tesoro, de Robert Louis Stevenson. Esta salida es la continuación a la visita que realizó el Alférez de navío Señor Francisco Nuez Latre hace unos días a nuestro centro. Habló de los diversos oficios que, desde la Armada ha realizado en el mar.

Departament de Valencià

El dijous 12 de març, els alumnes de 3r ESO d'enriquiment van dur a terme una gravació radiofònica amb el tema Més que simples números, un recorregut per la història d'algunes xifres en diverses cultures. Treballaren, així les característiques del llenguatge oral i espontani. Prèviament els alumnes van realitzat un breu treball de recerca. El programa s'emetrà el 27 de març de 2015 al 92.2 FM de Ràdio Vila-real a les 16.00 hores.

Excursió a Almedíjar, grups 1r i 2n d'ESO d'Enriquiment Curricular !
L'excursió de senderisme Aín-Almedíjar contemplava diversos vessants: històric, etnogràfic, botànic,geogràfic, lingüístic i literari.