CURS 2017-18

KANTONSCHULE AARAU 2017-2018

Alumnes i professors suïssos estan aquestos dies de setembre amb nosaltres.

Recepción a alumnos de Suiza de intercambio con el IES Broch i Llop

ENRICO TOSIDE BUSTO ARSIZIO (ITALIA) 2016-17

L'Ajuntament de Vila-real ha rebut a la sala de plens un grup de 17 alumnes i dos professors de l'Istituto Tecnico Economico Enrico Tosi Busto Arsizio (Italia) que participen al programa europeu KA2 d'intercanvi amb l'IES Broch i Llop.

Més informació.

Recepció a alumnes italians d'intercanvi

THEODOR-HEUSS-GYMNASIUM DE GÖTTINGEN 2016-2017

Alumnes i professors alemanys han estat aquestos dies d'octubre amb nosaltres.

Alumnes i professors del centre Theodor Heuss Gymnasium Europaschule de Göttingen (Alemania) en l'Ajuntament de Vila-real.

Recepció a alumnes d'Alemanya d'intercanvi

KANTONSCHULE AARAU 2016-2017

Alumnes i professors suïssos han estat aquestos dies de setembre amb nosaltres.

L'Ajuntament de Vila-real va rebre oficialment els alumnes i professors dels centres Alte Kantonsschule i Neue Kantonsschule, d'Aarau (Suïssa). Es tracta del 8é intercanvi que es realitza amb aquest centre i els visitants, a banda de Vila-real, han passat per València, Borriana i Benicàssim aquests dies.

Recepció a alumnes d'intercanvi de Suïssa_1