CURS 2015-16

Ací podeu veure alguns dels premis que han sigut atorgats als alumnes del nostre centre.

Us posem els premis obtinguts en el present curs i també teniu els premis rebuts en cursos anteriors.

¡Entreu en PREMIS ALS ALUMNES!

ELS PREMIS 20 DE FEBRER RECONEIXEN

LA TRAJECTÒRIA DEL'IES BROCH I LLOP.

El passat dissabte 15 de març, l'Ajuntament de Vila-real va lliurar els Premis 20 de Febrer.

El Premis d'aquesta edició han sigut atorgats a personalitats i col·lectius destacats de la vida social i cultural de la ciutat. En un acte solemne, presidit per l'alcalde, José Benlloch, i el regidor de Cultura, Alberto Ibáñez, els vila-realencs Héctor Font, Manuel Ortells i els col·lectius Centre Excursionista de Vila-real, IES Broch i Llop i l'Agrupació Local de Voluntaris de Protecció Civil, a més d'una menció honorífica a títol pòstum a Onofre Flores, van rebre l'homenatge de la ciutat. L'acte va recuperar també la lectura de la Carta Pobla, a càrrec de l'escriptor Josep Usó.

IES PROFESSOR BROCH I LLOP.

Enhorabona a la direcció i als professors del nostre centre que han fet possible aquesta jornada!!!

També podeu veure projectes que hem dut en cursos anteriors com és el cas del projecte MODEL DE PARLAMENT EUROPEU