CURS 2014-15

GUANYADORS SPOTFER 2014

Andrea López i Sergio Bernat, alumnes de 1r de batxillerat del nostre centre, han resultat guanyadors en el concurs spotfer 2014.

El seu treball s'anomena "Les drogues et roben la vida".

Sinopsi: Mentre diferents membres d'una família abusen de l'alcohol, fumen marihuana i gasten els seus estalvis en pàgines d'apostes on line, uns lladres els roben les fotos familiars, els títols universitaris i la roba.

"No permetis que et roben la teua vida".

Enhorabona Andrea i Sergio!!!

PROVA CANGURET 2015

L'any 2012, un grup de professors de l'IES Broch i Llop van crear aquesta competició matemàtica per als xics i xiques de 1r i 2n d'ESO.
Aquesta està inspirada en la prova Cangur i en els Problemes a l'Esprint, ja que té la mateixa estructura que la primera, i oferix, com la segona, llibertat d'horari i la possibilitat de fer-la des del mateix centre.
En la prova CANGURET 2015 han participat 1418 alumnes de 34 centres diferents: 738 de 1r d'ESO i 680 de 2n d'ESO.
Enhorabona als professors que fan possible aquesta activitat, a tots els participants i en especial als guanyadors.
L'alumna guanyadora en la categoria de 1r d'ESO d'aquest any és la nostra alumna Eva Traver Romero

Enhorabona Eva!!!

VI CONCURS DE PINTURA I DIBUIX JOVES ARTISTES

Laura Pajares, alumna de segon de batxillerat artístic del nostre centre, ha resultat guanyadora en el VI Concurs de pintura i dibuix, joves artistes 2015.

Lucía és el nom de l'obra presentada per Laura Pajares.

Lucía, Pajares L.

L'entrega de premis va tenir lloc el passat 13 de febrer en la sala d'exposicions de la Fundació Dávalos-Fletcher.

Obres guanyadores.

Enhorabona Laura!!!

PREMI CONVIVÈNCIA A LES AULES

Alumnes de 1r d’ESO del nostre centre han participat, com en edicions anteriors, amb els seus treballs en el projecte Convivència a les aules.

Els alumnes, aquest any, han fet un treball sobre el llibre 3052 Persiguiendo un sueño” de Mamadou Dia. Una obra que, recentment, fou presentada pel propi escriptor senegalés.

Entre els tres guanyadors del premi d'aquesta edició tenim dues alumnes nostres.

Les alumnes premiades del nostre institut han sigut:

Joana García i María Tirado.

Enhorabona a les dues!

Enhorabona també a les professores i professors que fan que aquest projecte siga una realitat.

PREMIS JUVENILS DE LITERATURA BREU 2014

1r PREMI NARRATIVA EN VALENCIÀ

Alexandro Arribas Miranzo, alumne de 4t Eso ha guanyat el 1r PREMI DE NARRATIVA EN VALENCIÀ, atorgat per l'Ajuntament de Mislata, amb el seu treball Nom en clau: Felícia. Aquest prestigiós guardó està dotat amb 450 euros i és un reconeixement a la qualitat literària del relat d'Alejandro.

Enhorabona!

Podeu veure més informació en el departament de valencià.

10è MES DE LA SOSTENIBILITAT MEDIAMBIENTAL A VILA-REAL.

El dijous 30 d'octubre va tenir lloc a l'Auditori de Vila-real l'entrega de premis del Mes de la sostenibilitat.

Els nostres alumnes de 4t d'ESO PDC han resultat guanyadors en el concurs

Ciutat de Vila-real. Els espais verds cap a la sostenibilitat.

amb la seua proposta:

Green Vila,

per una ciutat més verda.

Treballaran el jardí que tenim al costat del nostre IES.

Segur que portaran endavant aquest projecte.

Enhorabona a tots ells:

Laura, Nacho, Nuria, Yassin, Alexandra, Borja, Mireia, Fran, Víctor, Claudia, Ana i Laura.