MODEL PARLAMENT EUROPEU CURS 2009-10.

L’IES Professor Broch i Llop ha participat amb alumnes de primer de Batxillerat i, en aquesta ocasió, amb la col·laboració de les professores Merche Gracià i Teresa Mª Recatalà.

Els treballs de les alumnes, Paula García Escrig, María Martín Pesudo i Alba Lázaro Ibáñez, van resultar escollides i les tres alumnes es van classificar per a participar com a delegades en la III Sessió Autonòmica de la Comunitat Valenciana del Model Parlament Europeu que es va celebrar a València el dies 13, 14 i 15 de gener de 2010.

Com a resultat d’aquesta participació, l’alumna María Martín Pesudo ha estat seleccionada per a la X Sessió Nacional del MEP que se celebrarà en San Lorenzo del Escorial i en les Corts de Madrid dels dies 19 al 22 de febrer de 2010.

Li desitgem molta sort a María Martín i agraïm a totes les alumnes la seua intensa participació en aquest programa.

Enhorabona a totes!